Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Vad har hänt med freeride?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="F-T" data-source="post: 822817" data-attributes="member: 87683"><p>[USER=13863]@Mountain_Man[/USER]</p><p>Det där innlägget skrev jag egentligen bara för att jag inte visste ifall han var seriös med det där inlägget. Förlåt jag ska byta mina initialer till namn och även jag döpa mej till typ <strong>grott_man</strong> eller något och ladda upp en profilbild med rambo på. Jag tycker att man ska få klä sig hur man vill och inte ska behöva tänka på att grott_man kan störa sig på det. Jag tycker att du visar en enormt stor omognad när du säger att man ska rensa bort allt XXXXXL, det visar verkligen att du stör dig på folk som är lite annorlunda och tror att hela jävla freeride kretsar runt dig. Jag tycker att man borde behöva ha blivit kontrollerad av Nasa också innan man får gå med i Freeride.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="F-T, post: 822817, member: 87683"] [USER=13863]@Mountain_Man[/USER] Det där innlägget skrev jag egentligen bara för att jag inte visste ifall han var seriös med det där inlägget. Förlåt jag ska byta mina initialer till namn och även jag döpa mej till typ [b]grott_man[/b] eller något och ladda upp en profilbild med rambo på. Jag tycker att man ska få klä sig hur man vill och inte ska behöva tänka på att grott_man kan störa sig på det. Jag tycker att du visar en enormt stor omognad när du säger att man ska rensa bort allt XXXXXL, det visar verkligen att du stör dig på folk som är lite annorlunda och tror att hela jävla freeride kretsar runt dig. Jag tycker att man borde behöva ha blivit kontrollerad av Nasa också innan man får gå med i Freeride. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Vad har hänt med freeride?
Tillbaka
Topp