Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Vad har hänt med freeride?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="magnusericsson" data-source="post: 822922" data-attributes="member: 90666"><p>Jag förstår inte hur du kan anse att ett namn på en hemsida gör en människa omogen.</p><p>Jag vet inte om det bara är jag, men jag tycker att det är mer omoget att sitta och avreagera sig på sådana skitsaker när man är halvvägs till döden.</p><p>Det känns som att du var lika jäklig när det skulle var högertrafikomläggning och när färg och texttv kom.</p><p>Jag vet själv hur medelåldersmannen i detta huset är (ingen höjdare på att ta in nya grejer).</p><p>För övrigt så tycker jag att de flesta <strong>skidåkare</strong> har mycket mer problem med varandra än t.ex oss snowboardåkare. I stället för att sitta framför datorn där hemma och klaga och ha sig så kan ni väl istället ha kul med likasinnade, bjud småbarnen på en korv med bröd och de som är tillräckligt gamla på en öl och sluta ta folk för vad de är på utsidan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="magnusericsson, post: 822922, member: 90666"] Jag förstår inte hur du kan anse att ett namn på en hemsida gör en människa omogen. Jag vet inte om det bara är jag, men jag tycker att det är mer omoget att sitta och avreagera sig på sådana skitsaker när man är halvvägs till döden. Det känns som att du var lika jäklig när det skulle var högertrafikomläggning och när färg och texttv kom. Jag vet själv hur medelåldersmannen i detta huset är (ingen höjdare på att ta in nya grejer). För övrigt så tycker jag att de flesta [b]skidåkare[/b] har mycket mer problem med varandra än t.ex oss snowboardåkare. I stället för att sitta framför datorn där hemma och klaga och ha sig så kan ni väl istället ha kul med likasinnade, bjud småbarnen på en korv med bröd och de som är tillräckligt gamla på en öl och sluta ta folk för vad de är på utsidan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Vad har hänt med freeride?
Tillbaka
Topp