Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Vad har hänt med freeride?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tompan14" data-source="post: 822937" data-attributes="member: 74439"><p>Jag tycker att det är intressanta argument som förs fram här. 90% av användarna är jibbers, majoriteten är jibbers, forumet går under utan jibbers etc.</p><p>Hur vet ni detta? Jag har letat efter statistik på hemsidan men inte hittat något som kan styrka detta.</p><p>Hasses poäng med reklamen är ju rätt enkel att validera, men går emot all annan statistik och marknadsstrategier som har redovisats här, dock utan källhänvisning</p><p>Det vore hemskt trevligt om någon utav alla er jibbers som är så livsnödvändiga för forumet kunde länka till era källor, om ni nu utgör 90% utav det totala medlemsantalet så borde ju någon kunna svara på varifrån siffror som 90% kommer.</p><p>För inte är det väl så att ni bara ljuger ihop siffror tagna helt ur luften? Att sakna den intellektuella förmåga som krävs för att formulera sig i skrift är knappast skäl nog att ljuga om statistik...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tompan14, post: 822937, member: 74439"] Jag tycker att det är intressanta argument som förs fram här. 90% av användarna är jibbers, majoriteten är jibbers, forumet går under utan jibbers etc. Hur vet ni detta? Jag har letat efter statistik på hemsidan men inte hittat något som kan styrka detta. Hasses poäng med reklamen är ju rätt enkel att validera, men går emot all annan statistik och marknadsstrategier som har redovisats här, dock utan källhänvisning Det vore hemskt trevligt om någon utav alla er jibbers som är så livsnödvändiga för forumet kunde länka till era källor, om ni nu utgör 90% utav det totala medlemsantalet så borde ju någon kunna svara på varifrån siffror som 90% kommer. För inte är det väl så att ni bara ljuger ihop siffror tagna helt ur luften? Att sakna den intellektuella förmåga som krävs för att formulera sig i skrift är knappast skäl nog att ljuga om statistik... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Vad har hänt med freeride?
Tillbaka
Topp