Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Vad har hänt med freeride?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="user93315" data-source="post: 823070"><p>När jag igår kollade igenom bidragen och röstade på Freeride video awards så var de roligaste och mest lekfulla bidragen från kategorierna jibb/park och snowboard. Tyvärr så var bidragen från Big Mountain rätt så tråkiga att se på, blev tvungen att snabbspola på dem. Kanske det beror på att jag inte är en tålmodig tittare och måste se filmer flera gånger för att de ska vara bra.</p><p></p><p>Själv så föredrar jag att just åka Big Mountain och prata om sånt. Hopp o snurr med skidor gör jag endast de stunder som jag tränar min balans i pist eller när situationen kräver det som då blir i offpist. Anledningen till att Freeride överöses med trådar och artiklar om snurrteknik, långa tröjor och annat trixande är väl för att denna målgrupp av användare är de mest aktiva här. Medlemmarna skapar innehållet alltså.</p><p></p><p>För att snacka mer annat går det väldigt bra att påverka freeride genom diverse tips eller själv blogga i sin freerideblog om detta intressanta ämne som hederlig slalom eller högalpinism utan twintip skidor kan vara.</p><p></p><p>Gillar förresten att det dykt upp mer o mer surfrelaterade nyheter här på freeride.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="user93315, post: 823070"] När jag igår kollade igenom bidragen och röstade på Freeride video awards så var de roligaste och mest lekfulla bidragen från kategorierna jibb/park och snowboard. Tyvärr så var bidragen från Big Mountain rätt så tråkiga att se på, blev tvungen att snabbspola på dem. Kanske det beror på att jag inte är en tålmodig tittare och måste se filmer flera gånger för att de ska vara bra. Själv så föredrar jag att just åka Big Mountain och prata om sånt. Hopp o snurr med skidor gör jag endast de stunder som jag tränar min balans i pist eller när situationen kräver det som då blir i offpist. Anledningen till att Freeride överöses med trådar och artiklar om snurrteknik, långa tröjor och annat trixande är väl för att denna målgrupp av användare är de mest aktiva här. Medlemmarna skapar innehållet alltså. För att snacka mer annat går det väldigt bra att påverka freeride genom diverse tips eller själv blogga i sin freerideblog om detta intressanta ämne som hederlig slalom eller högalpinism utan twintip skidor kan vara. Gillar förresten att det dykt upp mer o mer surfrelaterade nyheter här på freeride. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Vad har hänt med freeride?
Tillbaka
Topp