Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad har hänt!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="henning2" data-source="post: 619318" data-attributes="member: 58818"><p>Tjenare Freeriders!</p><p></p><p>Det var fruktansvärt länge sedan som jag hängde här inne, men nu är jag och glider lite på fjällen för skojs skull. Tänkte "tagga till lite" genom att läsa runt och kolla lite bilder o.s.v, men jag vart tog freerides schyssta känslal vägen? </p><p></p><p>Det var nämligen något speciellt att glida in här förut, läsa lite, kommentera och titta en film eller två, ja riktigt roligt helt enkelt och sommar-säsongen var det bara freeride, freeride och freeride.</p><p></p><p>Kan inte säga exakt vad det är, men känner ni likadant?</p><p></p><p>mvh christian</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="henning2, post: 619318, member: 58818"] Tjenare Freeriders! Det var fruktansvärt länge sedan som jag hängde här inne, men nu är jag och glider lite på fjällen för skojs skull. Tänkte "tagga till lite" genom att läsa runt och kolla lite bilder o.s.v, men jag vart tog freerides schyssta känslal vägen? Det var nämligen något speciellt att glida in här förut, läsa lite, kommentera och titta en film eller två, ja riktigt roligt helt enkelt och sommar-säsongen var det bara freeride, freeride och freeride. Kan inte säga exakt vad det är, men känner ni likadant? mvh christian [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad har hänt!?
Tillbaka
Topp