Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vad har jag för bindningar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="A-Pow" data-source="post: 929182" data-attributes="member: 94483"><p>jag tvivlar på att du behöver en jester med tanke på hur du formulerar dig, för mig låter det som du ska göra det bara för att vara COOL i backen! isåfall kan du köpa en Griffon schitzo, samma funktion då du kan flytta den framåt och bakåt.</p><p>Vad väger du? vad kör du på för DIN idag på dina Griffon? har du haft några övriga problem med dina bindningar, tjuvsläpp osv?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="A-Pow, post: 929182, member: 94483"] jag tvivlar på att du behöver en jester med tanke på hur du formulerar dig, för mig låter det som du ska göra det bara för att vara COOL i backen! isåfall kan du köpa en Griffon schitzo, samma funktion då du kan flytta den framåt och bakåt. Vad väger du? vad kör du på för DIN idag på dina Griffon? har du haft några övriga problem med dina bindningar, tjuvsläpp osv? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vad har jag för bindningar?
Tillbaka
Topp