Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vad har ni med er i ryggsäcken under en heldag i skidbacken?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GoranC" data-source="post: 1196642" data-attributes="member: 138899"><p>I en skidbacke har jag då aldrig med mig en ryggsäck.</p><p>Helt onödigt och bara i vägen.</p><p>Fryser jag så går jag in och värmer sig, blir jag törstig så går jag in och dricker vatten.</p><p>Fryser jag än mer så åker jag ”hem” och fixar nått extra plagg om jag varit så dum att jag inte tagit på tillräckligt med kläder.</p><p>Extra strumpor? Får över huvud taget inte plats i pjäxorna, om man inte har allt för stora pjäxor. </p><p>skadar jag mig så kommer det sjukvårdare och tar hand om mig och fraktar mig till sjukstugan om det är allvarligt.</p><p>Så nej ingen ryggsäck. Det som inte ryms i en ficka följer inte med till skidbacken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GoranC, post: 1196642, member: 138899"] I en skidbacke har jag då aldrig med mig en ryggsäck. Helt onödigt och bara i vägen. Fryser jag så går jag in och värmer sig, blir jag törstig så går jag in och dricker vatten. Fryser jag än mer så åker jag ”hem” och fixar nått extra plagg om jag varit så dum att jag inte tagit på tillräckligt med kläder. Extra strumpor? Får över huvud taget inte plats i pjäxorna, om man inte har allt för stora pjäxor. skadar jag mig så kommer det sjukvårdare och tar hand om mig och fraktar mig till sjukstugan om det är allvarligt. Så nej ingen ryggsäck. Det som inte ryms i en ficka följer inte med till skidbacken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vad har ni med er i ryggsäcken under en heldag i skidbacken?
Tillbaka
Topp