Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vad har ni med er i ryggsäcken under en heldag i skidbacken?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="xQubeZ" data-source="post: 1196756" data-attributes="member: 166112"><p>Diabetes typ 1 är det ja. Det är självklart ingen omöjlighet att ha det i fickorna på tex jackan. Händer att jag har dem där med. Men personligen tycker jag det är bekvämare att åka med en ryggsäck istället för att ha sprutorna + blodsockermätare i fickorna på tex jackan. Det bildas även en del kondens i fickor har jag märkt (även snordyra goretex pro kläder) vilket har lett till att jag tagit sönder en blodsockermätare vilket är lite irriterande. Sen så har jag ju alltid något sött att äta med o är också smidigt o bara dumpa det i ryggsäcken då. Men nej är verkligen inget måste att ha ryggsäcken men personligen föredrar jag det. Sen så att jag turade nästan alla mina skiddagar förra vintern gör ju att jag ändå måste ha med en ryggsäck så baserar ju lite min filosofi på det också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="xQubeZ, post: 1196756, member: 166112"] Diabetes typ 1 är det ja. Det är självklart ingen omöjlighet att ha det i fickorna på tex jackan. Händer att jag har dem där med. Men personligen tycker jag det är bekvämare att åka med en ryggsäck istället för att ha sprutorna + blodsockermätare i fickorna på tex jackan. Det bildas även en del kondens i fickor har jag märkt (även snordyra goretex pro kläder) vilket har lett till att jag tagit sönder en blodsockermätare vilket är lite irriterande. Sen så har jag ju alltid något sött att äta med o är också smidigt o bara dumpa det i ryggsäcken då. Men nej är verkligen inget måste att ha ryggsäcken men personligen föredrar jag det. Sen så att jag turade nästan alla mina skiddagar förra vintern gör ju att jag ändå måste ha med en ryggsäck så baserar ju lite min filosofi på det också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vad har ni med er i ryggsäcken under en heldag i skidbacken?
Tillbaka
Topp