Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vad har ni med er i ryggsäcken under en heldag i skidbacken?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DaliWest" data-source="post: 1197444" data-attributes="member: 168029"><p>Jag brukar ha ryggsäcken med mig 2 av 3 dagar i backen. Min ryggsäck är en vadderad kameraväska för att skydda kameran och förutom kamera har jag med mig en ståltermos med varm choklad, 1-2 smörgåsar samt något sött, typ en påse Riesen. En mandarin/clementin brukar också få plats samt hushållspapper. Har i princip aldrig med mig extra ombyte då jag tycker mina underställ och tröjor av merino torkar tillfredsställande fort. En mössa har jag alltid med i packningen samt solglasögon. I skidjackan är det framförallt mobil, korthållare och solskydd som trängs. </p><p></p><p>Jäklar vad sugen man blev på nästa skidresa till Alperna nu! </p><p></p><p>/DW</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DaliWest, post: 1197444, member: 168029"] Jag brukar ha ryggsäcken med mig 2 av 3 dagar i backen. Min ryggsäck är en vadderad kameraväska för att skydda kameran och förutom kamera har jag med mig en ståltermos med varm choklad, 1-2 smörgåsar samt något sött, typ en påse Riesen. En mandarin/clementin brukar också få plats samt hushållspapper. Har i princip aldrig med mig extra ombyte då jag tycker mina underställ och tröjor av merino torkar tillfredsställande fort. En mössa har jag alltid med i packningen samt solglasögon. I skidjackan är det framförallt mobil, korthållare och solskydd som trängs. Jäklar vad sugen man blev på nästa skidresa till Alperna nu! /DW [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vad har ni med er i ryggsäcken under en heldag i skidbacken?
Tillbaka
Topp