Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vad har ni över hakan/munnen/halsen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tompan14" data-source="post: 913079" data-attributes="member: 74439"><p>Använd alltid skyddsskägg!!</p><p></p><p>Men då majoriteten av användarna här förmodligen inte har vad som krävs för att anlägga ett rejält bergsskägg så tipsar jag om <a href="http://www.addnature.com/product.aspx?pf_id=ACLIMALIGHTWOOLHEADOVER" target="_blank">den här "buffen" i merinoull</a>.</p><p>De flesta "buffar" man ser i butiker är gjorda av bomull, vilket alla vid det här laget borde veta inte hör hemma i skidåkningens värld. Neoprenmaskerna är överlägsna när det gäller värme. Jag använder min enbart vid extrem kyla, oftast genom fartvind vid motortransport i kallt klimat. För vanlig skidåkning är den för varm för mig, men jag är å andra sidan en väldigt varmhjärtad person av mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tompan14, post: 913079, member: 74439"] Använd alltid skyddsskägg!! Men då majoriteten av användarna här förmodligen inte har vad som krävs för att anlägga ett rejält bergsskägg så tipsar jag om [url=http://www.addnature.com/product.aspx?pf_id=ACLIMALIGHTWOOLHEADOVER]den här "buffen" i merinoull[/url]. De flesta "buffar" man ser i butiker är gjorda av bomull, vilket alla vid det här laget borde veta inte hör hemma i skidåkningens värld. Neoprenmaskerna är överlägsna när det gäller värme. Jag använder min enbart vid extrem kyla, oftast genom fartvind vid motortransport i kallt klimat. För vanlig skidåkning är den för varm för mig, men jag är å andra sidan en väldigt varmhjärtad person av mig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vad har ni över hakan/munnen/halsen?
Tillbaka
Topp