Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vad har ni över hakan/munnen/halsen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tompan14" data-source="post: 913574" data-attributes="member: 74439"><p>Jag håller med Lima-Ko!</p><p>Svarta balaclavor, va fan?! Har ni även en fräsig SPYDER-dräkt i hopp om att någon ska tro att ni faktiskt tillhör ett race team i verkligheten?</p><p>Skärpning nu, ni är ju för fan svenskar och det är er plikt att odla myten om svensken som den skäggigaste storabergsslaktaren och ortens alphahane! Snart slänger ni väl ur er att ni föredrar ett glas rosé framför en Weißbier och en Fernet på after skin och enbart har ett säsongs-kk i taget...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tompan14, post: 913574, member: 74439"] Jag håller med Lima-Ko! Svarta balaclavor, va fan?! Har ni även en fräsig SPYDER-dräkt i hopp om att någon ska tro att ni faktiskt tillhör ett race team i verkligheten? Skärpning nu, ni är ju för fan svenskar och det är er plikt att odla myten om svensken som den skäggigaste storabergsslaktaren och ortens alphahane! Snart slänger ni väl ur er att ni föredrar ett glas rosé framför en Weißbier och en Fernet på after skin och enbart har ett säsongs-kk i taget... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vad har ni över hakan/munnen/halsen?
Tillbaka
Topp