Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vad har ni över hakan/munnen/halsen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 913650" data-attributes="member: 45951"><p><strong>Tompan;</strong></p><p>Otroligt kloka, om än något aggressiva, ord. Rånarluva har man väl bara på sej när man går på fotboll, inte i skidbacken.</p><p></p><p>Dock måste jag påpeka att åka under Gondoler är förenat med livsfara, ofta finns det en vajer där som löper mellan stolparna. Har jag märkt. Den hårda vägen. Är huvudet dumt får kroppen lida och som icke-ninja är det ju inte alltid man hinner med den där snitsiga stoppsladden i tid, om en säger. Plus att jag var så ung då också. Det var inte mitt fel. Det såg ut så när jag kom och jag kan ha varit full.</p><p></p><p>Vad gäller saker att ha över ansiktet så är jag lite kluven. Jag kan tycka att klarar man inte hettan så bör man hålla sej borta från köket. Vilket då går att applicera vad gäller temperatur på berg. Fast tvärtom liksom.</p><p></p><p>I liften i bland kan det vara skönt att skyla sej lite. Speciellt när evolutionen har sett till att ens skäggväxt fan i mej inte är vad den borde vara. Men i liften har man i och för sig tid på sej att värma sej med eventuell medhavd flytande proviant. Det skulle kanske vara på sin plats med en tråd som tog upp just skäggväxt och problem/fördelar med detta fenomen.</p><p></p><p><strong>Hur många säsongs KK går det på ett glas rosé?</strong></p><p></p><p><strong>Avslutningsvis för att bidra till tråden;</strong></p><p>En polare åkte, efter att ha förlorat ett vad, en heldag med en gag-ball i munnen. Det hela var fantastiskt roligt. Så det kan jag rekommendera.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 913650, member: 45951"] [b]Tompan;[/b] Otroligt kloka, om än något aggressiva, ord. Rånarluva har man väl bara på sej när man går på fotboll, inte i skidbacken. Dock måste jag påpeka att åka under Gondoler är förenat med livsfara, ofta finns det en vajer där som löper mellan stolparna. Har jag märkt. Den hårda vägen. Är huvudet dumt får kroppen lida och som icke-ninja är det ju inte alltid man hinner med den där snitsiga stoppsladden i tid, om en säger. Plus att jag var så ung då också. Det var inte mitt fel. Det såg ut så när jag kom och jag kan ha varit full. Vad gäller saker att ha över ansiktet så är jag lite kluven. Jag kan tycka att klarar man inte hettan så bör man hålla sej borta från köket. Vilket då går att applicera vad gäller temperatur på berg. Fast tvärtom liksom. I liften i bland kan det vara skönt att skyla sej lite. Speciellt när evolutionen har sett till att ens skäggväxt fan i mej inte är vad den borde vara. Men i liften har man i och för sig tid på sej att värma sej med eventuell medhavd flytande proviant. Det skulle kanske vara på sin plats med en tråd som tog upp just skäggväxt och problem/fördelar med detta fenomen. [b]Hur många säsongs KK går det på ett glas rosé?[/b] [b]Avslutningsvis för att bidra till tråden;[/b] En polare åkte, efter att ha förlorat ett vad, en heldag med en gag-ball i munnen. Det hela var fantastiskt roligt. Så det kan jag rekommendera. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vad har ni över hakan/munnen/halsen?
Tillbaka
Topp