Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Vad har ni under?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="The_Searcher" data-source="post: 251963" data-attributes="member: 68813"><p>Nja att investera i seriösa underställ, tycker jag personligen är upp till var och en, visst det värmer gott och är säkert skönt att använda, men man behöver inte vara klädd i det senaste eller dyraste bara för det är snyggt eller mode.</p><p>Att åka skidor eller bräda har blivit mer och mer modeinriktat, de flesta har ett dyrt märke eller snygga kläder, man vill se snygg ut när man åker, fast hur snygg blir man när man vurpar tre tusen ggr, och gjort alla möjliga konster på vägen ner när man ramlat o är helt snurrig, när man egentligen lika bra kan åka i fula kläder med ett par extra lager kläder bra mycket billigare...</p><p>Jag och en massa andra kan nog hålla med om att man åker för att det är kul och inte för att klä sig fint...</p><p>Men tillbaka till din fråga: det är upp till dig själv, är du nöjd med de kläder du åkt hittils o haft inga problem, varför byta, beror ju själv vad du vill ha!</p><p>Klä dig hur du tycker passar dig bäst! </p><p>Det får dock inte bli för varmt, för då svettas man bara, vilket inte är så bra, eller för lite, för då fryser man häcken av sig, vilket INTE är speciellt trevligt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Searcher, post: 251963, member: 68813"] Nja att investera i seriösa underställ, tycker jag personligen är upp till var och en, visst det värmer gott och är säkert skönt att använda, men man behöver inte vara klädd i det senaste eller dyraste bara för det är snyggt eller mode. Att åka skidor eller bräda har blivit mer och mer modeinriktat, de flesta har ett dyrt märke eller snygga kläder, man vill se snygg ut när man åker, fast hur snygg blir man när man vurpar tre tusen ggr, och gjort alla möjliga konster på vägen ner när man ramlat o är helt snurrig, när man egentligen lika bra kan åka i fula kläder med ett par extra lager kläder bra mycket billigare... Jag och en massa andra kan nog hålla med om att man åker för att det är kul och inte för att klä sig fint... Men tillbaka till din fråga: det är upp till dig själv, är du nöjd med de kläder du åkt hittils o haft inga problem, varför byta, beror ju själv vad du vill ha! Klä dig hur du tycker passar dig bäst! Det får dock inte bli för varmt, för då svettas man bara, vilket inte är så bra, eller för lite, för då fryser man häcken av sig, vilket INTE är speciellt trevligt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Vad har ni under?
Tillbaka
Topp