Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad heter valla på tyska?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sticks" data-source="post: 93620"><p>vila0902: Valla/wax köper vi svenskar i nästan vilken sportaffär som helst, aldrig några problem att få tag i. Själv kör jag med SWIX, olika sort beroende på temperatur i snön. Det räcker med 3 - 4 olika vallor, så har man så det täcker de flesta förhållanden. Valla kostar inte så mycket, har man råd att åka skidor har man råd att köpa valla. Jag kör med ett resestrykjärn, helt perfekt, tar liten plats i packningen, gäller bara att ställa in på rätt temperatur så vallan flyter ut fint utan att bli för varm. Övning ger färdighet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sticks, post: 93620"] vila0902: Valla/wax köper vi svenskar i nästan vilken sportaffär som helst, aldrig några problem att få tag i. Själv kör jag med SWIX, olika sort beroende på temperatur i snön. Det räcker med 3 - 4 olika vallor, så har man så det täcker de flesta förhållanden. Valla kostar inte så mycket, har man råd att åka skidor har man råd att köpa valla. Jag kör med ett resestrykjärn, helt perfekt, tar liten plats i packningen, gäller bara att ställa in på rätt temperatur så vallan flyter ut fint utan att bli för varm. Övning ger färdighet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad heter valla på tyska?
Tillbaka
Topp