Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad kan man förvänta sig av en butiksmontering?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bootfitta" data-source="post: 1065662" data-attributes="member: 146421"><p>Du känner alltså att du inte får valuta för dina pengar? Mig veterligen så är en montering: hål, lim och skruvning och inget mer. Frågar man hur man ställer in bindningen så svarar jag gärna på det, men brukar leda med att jag gärna ställer om bindningen om man är i närområdet, eller går till en annan butik och får hjälp.</p><p></p><p>Vad exakt tycker du butikerna ska bygga sin lönsamhet på, om inte tjänster som du inte klarar av att utföra själv? Du har ju redan pissat dom i ansiktet med att komma in med skidor och bindningar köpta på annan plats. Var i sammanhanget tycker du att du förtjänar en kurs i bindningsinställning också?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bootfitta, post: 1065662, member: 146421"] Du känner alltså att du inte får valuta för dina pengar? Mig veterligen så är en montering: hål, lim och skruvning och inget mer. Frågar man hur man ställer in bindningen så svarar jag gärna på det, men brukar leda med att jag gärna ställer om bindningen om man är i närområdet, eller går till en annan butik och får hjälp. Vad exakt tycker du butikerna ska bygga sin lönsamhet på, om inte tjänster som du inte klarar av att utföra själv? Du har ju redan pissat dom i ansiktet med att komma in med skidor och bindningar köpta på annan plats. Var i sammanhanget tycker du att du förtjänar en kurs i bindningsinställning också? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad kan man förvänta sig av en butiksmontering?
Tillbaka
Topp