Vad kan man göra/filma i sommar?

JohnGustav

Medlem
Tja, gillar att filma extremsport men bor tyvärr i norrbotten där det inte händer så mycket aktiviteter till sommaren och polarna jobbar för det mesta, tänkte kolla om någon vet vad man hade kunnat hitta på i sommar, var i Sverige ska man åka för att hitta sköna människor som håller på med aktiva roliga saker? Har hållt på med film i 6 år och nu när jag har tagit studenten och har körkort vill jag vidga vyerna lite och prova nya saker. Är ute efter all aktivitet som finns, vattensport, motorsport, urban exploration, skate/bmx osv. Har letat efter folk som behöver kameraman/filmredigerare men har än så länge inte haft turen med mig, har en rätt stor samling kamerasaker.

Senast ändrad:
Varberg ikring å Apelviken är en pers favorit, mycket trevligt folk, olika lek i vatten och på asfalt å div aktiviteter, havsbad, pingpong/livemusic eller umgås hos Majas vid havet, uteliv om man gillar fest.

Haga park (windsurferos/kite) på Öland diggar jag också. Och på den ön finns ju mycket frid och fyrar vilket man gillar.

På vägen ner finns ju DownHill i Kläppen eller Gesunda, samt vattenhopp o coola bilar i Rättvik. Siljansbygden är vajjert!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp