Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
vad kan man göra för att stilla längtan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oskarix" data-source="post: 80493" data-attributes="member: 34619"><p>Om du inte har möjlighet att åka inom två veckor föreslår jag att du låter bli att besöka freeride.nu. Varje gång man loggar in här ökar suget efter vackert snötäckta berg och kall öl tillsammans med en Jäger eller två på after skin. Eller så tar du på dej ett par pjäxor som inte riktigt passar och ger dej ut på en lång joggingrunda. Detta borde resultera i skavsår av sådan kaliber att du förmodligen inte känner samma längtan efter att spänna på dej pjäxorna igen. För att ytterliga spä på plågorna kan du ju ställa dej framför en skenande buss och lägga rejält med is i kalsongerna för att få känslan av hur det känns att missa det där tjugometers-droppet som man alltid drömmer om.</p><p></p><p>Personligen gillar jag längtan och gör allt för att jobba upp ett så stort sug som möjligt inför nästa resa. Att sitta på balkongen med gogglarna på och dricka öl med lite glad musik i bakgrunden ger faktiskt en härlig after ski-stämmning. (Med lite fantasi i alla fall).</p><p></p><p>Tack för ordet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oskarix, post: 80493, member: 34619"] Om du inte har möjlighet att åka inom två veckor föreslår jag att du låter bli att besöka freeride.nu. Varje gång man loggar in här ökar suget efter vackert snötäckta berg och kall öl tillsammans med en Jäger eller två på after skin. Eller så tar du på dej ett par pjäxor som inte riktigt passar och ger dej ut på en lång joggingrunda. Detta borde resultera i skavsår av sådan kaliber att du förmodligen inte känner samma längtan efter att spänna på dej pjäxorna igen. För att ytterliga spä på plågorna kan du ju ställa dej framför en skenande buss och lägga rejält med is i kalsongerna för att få känslan av hur det känns att missa det där tjugometers-droppet som man alltid drömmer om. Personligen gillar jag längtan och gör allt för att jobba upp ett så stort sug som möjligt inför nästa resa. Att sitta på balkongen med gogglarna på och dricka öl med lite glad musik i bakgrunden ger faktiskt en härlig after ski-stämmning. (Med lite fantasi i alla fall). Tack för ordet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
vad kan man göra för att stilla längtan?
Tillbaka
Topp