Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vad kommer bli nästa stora utveckling?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse" data-source="post: 390841"><p>Hmmm men det är vajrar fram till stavarna? var den ja menade. Trodde det var vajrar som bestämde styvheten. (Spannet ändras någon mm.)</p><p></p><p>Vilken Ross skida är det som har vajrar? Mutix var den jag menade med armar...</p><p></p><p>Ja det finns det tror jag. Jag tror att jag kommer att köra på den ganska mycket i vinter. Den är inte helt borta i pisten. Sen så var den sjukt skön att landa med. Skall utforskas mer i helgen. Skall komma massa snö...</p><p></p><p>//H</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse, post: 390841"] Hmmm men det är vajrar fram till stavarna? var den ja menade. Trodde det var vajrar som bestämde styvheten. (Spannet ändras någon mm.) Vilken Ross skida är det som har vajrar? Mutix var den jag menade med armar... Ja det finns det tror jag. Jag tror att jag kommer att köra på den ganska mycket i vinter. Den är inte helt borta i pisten. Sen så var den sjukt skön att landa med. Skall utforskas mer i helgen. Skall komma massa snö... //H [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vad kommer bli nästa stora utveckling?
Tillbaka
Topp