Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vad kommer bli nästa stora utveckling?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lommasurfarn" data-source="post: 391743" data-attributes="member: 46312"><p>Självvallande skidor va väll nån som kom på för ett tag sen. Låter kanske lite väl racenördigt men varför inte? Aldrig fel att glida den där extra metern i pudret.</p><p></p><p>Fischers fena längs bak på skidan är nått som jag tror kommer dyka upp lite här och var också. </p><p></p><p>En annan ide är att göra belagen konkava likt en vattenskida. På vatten ger det ett helt annat grepp jämfört med de klassiska gamla träskidorna så det borde funka även på snö. </p><p></p><p></p><p>Hur är det förresten med duckstance hasse? Låter som att det borde passa mig som har lite småproblem med knäna. Finns det några nackdelar?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lommasurfarn, post: 391743, member: 46312"] Självvallande skidor va väll nån som kom på för ett tag sen. Låter kanske lite väl racenördigt men varför inte? Aldrig fel att glida den där extra metern i pudret. Fischers fena längs bak på skidan är nått som jag tror kommer dyka upp lite här och var också. En annan ide är att göra belagen konkava likt en vattenskida. På vatten ger det ett helt annat grepp jämfört med de klassiska gamla träskidorna så det borde funka även på snö. Hur är det förresten med duckstance hasse? Låter som att det borde passa mig som har lite småproblem med knäna. Finns det några nackdelar? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vad kommer bli nästa stora utveckling?
Tillbaka
Topp