Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vad kommer bli nästa stora utveckling?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse" data-source="post: 393674"><p>Varfär går inte det att jämföra? Du är ju starkast i den positionen. Sen om du monterar skidorna så tåns mitt är mitt på skidorna så blir det bäst resultat. Du kan utnyttja bägge skidorna på ett helt annat sätt. Framför allt fatskis. Krävs kanske en annan åk teknik. Men jag känner framför allt att du blir starkare om du droppar (oki jag droppar inte stort). Ska se om jag kan få Mister Hendryx att skriva om duck här i kväll. Har hört ett rykte till och med att en av världens bästa telis åkare skall pröva att köra lite duck i vinter. Och vi snackar inte om världens största duck stance nu. Jag tror jag har ungefär 3,5-5 grader på mina skidor. och det är inte mycket. Fram för allt då tån är centralt placerad på skidan. Fischers pjäxa har typ 3 grader.</p><p></p><p>//H</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse, post: 393674"] Varfär går inte det att jämföra? Du är ju starkast i den positionen. Sen om du monterar skidorna så tåns mitt är mitt på skidorna så blir det bäst resultat. Du kan utnyttja bägge skidorna på ett helt annat sätt. Framför allt fatskis. Krävs kanske en annan åk teknik. Men jag känner framför allt att du blir starkare om du droppar (oki jag droppar inte stort). Ska se om jag kan få Mister Hendryx att skriva om duck här i kväll. Har hört ett rykte till och med att en av världens bästa telis åkare skall pröva att köra lite duck i vinter. Och vi snackar inte om världens största duck stance nu. Jag tror jag har ungefär 3,5-5 grader på mina skidor. och det är inte mycket. Fram för allt då tån är centralt placerad på skidan. Fischers pjäxa har typ 3 grader. //H [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vad kommer bli nästa stora utveckling?
Tillbaka
Topp