Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vad kommer bli nästa stora utveckling?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="WITMatrix" data-source="post: 393678" data-attributes="member: 49214"><p>Som TheOldSchool skrev: "Däremot passar det vissa att ha lite duckstans - om det känns naturligt."...</p><p></p><p>Man ska nog ta och tænka igenom lite hur ens vanliga ståposition ser ut innan man ger sig i kast med duck-stancen. Hade sjælv ett par Fisherpjuck innan som skulle gøra att foten peka ut lite, men før mig som har føtter som perkar lite inåt nær jag står still kændes det mycket obehagligt vid eventuella felskær. Det blev helt enkelt før mkt. vinkel æven om den inte va mer æn kanske typ 3 grader som Hasse skriver.</p><p>Så æven om det lockar att testa duck-stance så får det nog utebli då jag ær rædd det ska ta før hårt på knæna. Lite det som Iller ær inne på.</p><p>Så att rakt av sæga att det ær mer ergonomiskt att köra duck vet jag inte...men før merparten kanske det funkar bra!?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="WITMatrix, post: 393678, member: 49214"] Som TheOldSchool skrev: "Däremot passar det vissa att ha lite duckstans - om det känns naturligt."... Man ska nog ta och tænka igenom lite hur ens vanliga ståposition ser ut innan man ger sig i kast med duck-stancen. Hade sjælv ett par Fisherpjuck innan som skulle gøra att foten peka ut lite, men før mig som har føtter som perkar lite inåt nær jag står still kændes det mycket obehagligt vid eventuella felskær. Det blev helt enkelt før mkt. vinkel æven om den inte va mer æn kanske typ 3 grader som Hasse skriver. Så æven om det lockar att testa duck-stance så får det nog utebli då jag ær rædd det ska ta før hårt på knæna. Lite det som Iller ær inne på. Så att rakt av sæga att det ær mer ergonomiskt att köra duck vet jag inte...men før merparten kanske det funkar bra!? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vad kommer bli nästa stora utveckling?
Tillbaka
Topp