Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vad köpa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pow_Pow" data-source="post: 20622" data-attributes="member: 29024"><p>Testa Salomon Pocket Rocket!</p><p>Klart ROLIGASTE skidorna jag har, trots att jag nog är lite för tung för dem.</p><p>+Carvar bra i pist = liten svängradie.</p><p>+Flyter helskönt offpist = bred midja, 90mm, mjuka.</p><p>+Gymma i tät skog.</p><p>+Hyfsat lätta i luften (med tanke på måtten).</p><p>- Ganska fladdriga på platten, men vem fan kör platt? (Jan Boklöv kanske).</p><p></p><p>Kan garantera dig en helt ny upplevelse!</p><p></p><p>Håll till godo med tipset.</p><p>//Pow Pow.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pow_Pow, post: 20622, member: 29024"] Testa Salomon Pocket Rocket! Klart ROLIGASTE skidorna jag har, trots att jag nog är lite för tung för dem. +Carvar bra i pist = liten svängradie. +Flyter helskönt offpist = bred midja, 90mm, mjuka. +Gymma i tät skog. +Hyfsat lätta i luften (med tanke på måtten). - Ganska fladdriga på platten, men vem fan kör platt? (Jan Boklöv kanske). Kan garantera dig en helt ny upplevelse! Håll till godo med tipset. //Pow Pow. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Vad köpa?
Tillbaka
Topp