Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vad kör du med för pjäxor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bud66" data-source="post: 1257507" data-attributes="member: 12646"><p>Jag kör med Atomic Hawk Ultra XTD (från året de kom..) som är fixade till 1000. Jag har riktigt breda fötter och halgusvalgus? knölar (förstört mina fötter i pjäxor genom åren..) så det behövs mycket läsning för att de ska sitta bra. Det brukar ta ca. 1år med modifikationer innan pjäxorna blir optimala för mig. Nu är dessa så bra att jag knäpper på morgonen och sedan rör jag inte pjäxorna innan jag tar av mig dessa. </p><p>Kör oftast med en Mimicliner (från mina Hawk Ultra 130s) som jag bara värmt.</p><p>Gjutna sulor som jag är rädd om som faan. Dessa sulor är helt platta i botten, dvs. fylld under hålfoten och "kant" runt bakkappan så de ska ligga helt platt i kängan. </p><p>Har dessutom satt på en Boosterstap.</p><p>Om jag åker pistskidor så kör jag i mina Hawk Ultra 130s. Lika moddade de. Tyvärr slängde jag mina Atomic Racepjäxor härom året. Tyvärr, då jag tycker mina 130s är rätt svampiga.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bud66, post: 1257507, member: 12646"] Jag kör med Atomic Hawk Ultra XTD (från året de kom..) som är fixade till 1000. Jag har riktigt breda fötter och halgusvalgus? knölar (förstört mina fötter i pjäxor genom åren..) så det behövs mycket läsning för att de ska sitta bra. Det brukar ta ca. 1år med modifikationer innan pjäxorna blir optimala för mig. Nu är dessa så bra att jag knäpper på morgonen och sedan rör jag inte pjäxorna innan jag tar av mig dessa. Kör oftast med en Mimicliner (från mina Hawk Ultra 130s) som jag bara värmt. Gjutna sulor som jag är rädd om som faan. Dessa sulor är helt platta i botten, dvs. fylld under hålfoten och "kant" runt bakkappan så de ska ligga helt platt i kängan. Har dessutom satt på en Boosterstap. Om jag åker pistskidor så kör jag i mina Hawk Ultra 130s. Lika moddade de. Tyvärr slängde jag mina Atomic Racepjäxor härom året. Tyvärr, då jag tycker mina 130s är rätt svampiga. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vad kör du med för pjäxor?
Tillbaka
Topp