Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vad kör du med för pjäxor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lillnysta" data-source="post: 1257553" data-attributes="member: 181188"><p>Technica Mach 1 Concept MV köpta på Juls i Trysil för några veckor sedan. Köpte enbart tills hans iläggsula förövrigt inga mods.</p><p>Han ville gärna inte värma dom utan tyckte det var bättre för innerskon om man körde in dom istället. Fick lite domningar i fötterna första 2-3 dagarna men nu efter 6 skiddagar sitter dom allt bättre och bättre.</p><p>Vet inte om jag blev lurad för att han var i tidsnöd eller om det är sant att det är bättre om man kan låta bli att värma så ska man göra det.</p><p>Var främst på utsidan strax under lilltån där foten är som bredast det klämde lite, inget jag kände i affären. Men som sagt, nu har domningarna försvunnit och dom blir bara skönare och skönare.</p><p>Enl honom påstod han att dom bara värmde ca 10-20 par av 200 par sålda pjäxor. Kan det vara rimligt?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lillnysta, post: 1257553, member: 181188"] Technica Mach 1 Concept MV köpta på Juls i Trysil för några veckor sedan. Köpte enbart tills hans iläggsula förövrigt inga mods. Han ville gärna inte värma dom utan tyckte det var bättre för innerskon om man körde in dom istället. Fick lite domningar i fötterna första 2-3 dagarna men nu efter 6 skiddagar sitter dom allt bättre och bättre. Vet inte om jag blev lurad för att han var i tidsnöd eller om det är sant att det är bättre om man kan låta bli att värma så ska man göra det. Var främst på utsidan strax under lilltån där foten är som bredast det klämde lite, inget jag kände i affären. Men som sagt, nu har domningarna försvunnit och dom blir bara skönare och skönare. Enl honom påstod han att dom bara värmde ca 10-20 par av 200 par sålda pjäxor. Kan det vara rimligt? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vad kör du med för pjäxor?
Tillbaka
Topp