Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vad kör du med för pjäxor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1258500" data-attributes="member: 83225"><p>Köpte mina nuvarande Salomon MTN Lab på våren 2017. Så de är ju inne på sin sjätte säsong. Säg att jag har legat runt 20 dagar per säsong.</p><p></p><p>De är dels tryckta på några punkter men sen har jag gjutna sulor (som varit med sen 2009). Jag har även bytt innerskor till Intuition pro tour. Dessa tillkom i januari 2018. Så även dessa har varit med i fem år snart. Det skulle kanske inte vara helt orimligt om jag behövde byta snart men än så länge är de riktigt riktigt bra.</p><p></p><p>Den största fördelen med pjäxan är att skalet inte överlappar över fotryggen, vilket kraftigt underlättar på- och avtagning</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1258500, member: 83225"] Köpte mina nuvarande Salomon MTN Lab på våren 2017. Så de är ju inne på sin sjätte säsong. Säg att jag har legat runt 20 dagar per säsong. De är dels tryckta på några punkter men sen har jag gjutna sulor (som varit med sen 2009). Jag har även bytt innerskor till Intuition pro tour. Dessa tillkom i januari 2018. Så även dessa har varit med i fem år snart. Det skulle kanske inte vara helt orimligt om jag behövde byta snart men än så länge är de riktigt riktigt bra. Den största fördelen med pjäxan är att skalet inte överlappar över fotryggen, vilket kraftigt underlättar på- och avtagning [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vad kör du med för pjäxor?
Tillbaka
Topp