Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vad kostar det att köra till Bad Gastein?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ofkast" data-source="post: 289660" data-attributes="member: 65729"><p>Hej</p><p></p><p>Tro det är ungefär 120 mil å köra plus 45 från Linköping till färjan gånger bensinpriset. Är lite dyrare på autabahn än iSverge oftast. Kostade 1.141 euro i april!!!! Överfarten ligger på ca 80-90 euro oavsett på vilket sätt du åker. Men åker du Trelleborg-Sassnitz måste du boka innan men får kortare körstäcka än om du kör genom Danmark(tro ja). Följ sen A9 tills du kommer till Munchen.</p><p>Körde t o r till Anton förra året</p><p>H-H varje 30 min eller så</p><p>R-P 45 min tro ja</p><p>T-S 4.5 h</p><p></p><p>Kostnad</p><p>bensin 1800</p><p>överfart 850</p><p>vägskatt(=vinjett sätts i rutan å köps på tex mackar å liknande) bara på motorvägen 7 euro för en vecka (böter kostar 120=dyrt) de är jävligt hårda på detta </p><p></p><p>är du student på liu?</p><p>Lycka till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ofkast, post: 289660, member: 65729"] Hej Tro det är ungefär 120 mil å köra plus 45 från Linköping till färjan gånger bensinpriset. Är lite dyrare på autabahn än iSverge oftast. Kostade 1.141 euro i april!!!! Överfarten ligger på ca 80-90 euro oavsett på vilket sätt du åker. Men åker du Trelleborg-Sassnitz måste du boka innan men får kortare körstäcka än om du kör genom Danmark(tro ja). Följ sen A9 tills du kommer till Munchen. Körde t o r till Anton förra året H-H varje 30 min eller så R-P 45 min tro ja T-S 4.5 h Kostnad bensin 1800 överfart 850 vägskatt(=vinjett sätts i rutan å köps på tex mackar å liknande) bara på motorvägen 7 euro för en vecka (böter kostar 120=dyrt) de är jävligt hårda på detta är du student på liu? Lycka till [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Vad kostar det att köra till Bad Gastein?
Tillbaka
Topp