Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
vad kostar en säsong i chamonix eller whistler?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Figgchen" data-source="post: 177633" data-attributes="member: 44623"><p>Min säsong i Whistler gick lös på ca 80 i vintras, då var jag där i tre månader och levde verkligen inte billigt. Köpte massa nya prylar osv, men om jag hade snålat så....</p><p></p><p></p><p></p><p>flyg 11</p><p>resa till och från whistler med buss ca 1.5 har jag för mig</p><p>boende 18</p><p>liftkort 12</p><p>+ mat då, och där kan man ju dra in ganska rejält på kostnaderna</p><p></p><p>så totalt snackar vi väl kring 45 + - 5 beroende hur mkt du äter för.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Figgchen, post: 177633, member: 44623"] Min säsong i Whistler gick lös på ca 80 i vintras, då var jag där i tre månader och levde verkligen inte billigt. Köpte massa nya prylar osv, men om jag hade snålat så.... flyg 11 resa till och från whistler med buss ca 1.5 har jag för mig boende 18 liftkort 12 + mat då, och där kan man ju dra in ganska rejält på kostnaderna så totalt snackar vi väl kring 45 + - 5 beroende hur mkt du äter för. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
vad kostar en säsong i chamonix eller whistler?
Tillbaka
Topp