Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
vad kostar en säsong i chamonix eller whistler?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rydellen" data-source="post: 191225" data-attributes="member: 59533"><p>Du har ju om du inte köper något, fasta kostader på redan 35000kr. Säg flyg+liftkort 16000 och som bäst 16000 för boende i 4 månader. Säg 35 tusen, sedan är det mycket annat som plockar på som du vet.</p><p>Mat och fest för 4 månader skulle jag uppskatta till ca: 13000kr om du lever spartanskt och lagar all mat själv. Jag själv räkna rmed 25000kr för 5 månader.</p><p></p><p>Du ligger på 48000kr, sedan ska du ha busskort i WHistler ca: 1500kr för fyra månader.</p><p>Transfer till och från flygplats. Problem med utrustning ( kanske även tvungen till nyköp ) 5000kr.</p><p></p><p>Skulle säga att det blir svårt, men inte omöjligt att komma undan med ca: 55000kr för fyra månader så länge du inte köper något....Vilket kanske är lite jobbigt att inte göra :P</p><p></p><p>Hoppas du också får de bra i Whistler så ses vi i vinter, jag ska förresten sno ditt puder och alla andras så ska du ha nåt får du va uppe innan mig vid 05.30 ;D</p><p></p><p>Emil</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rydellen, post: 191225, member: 59533"] Du har ju om du inte köper något, fasta kostader på redan 35000kr. Säg flyg+liftkort 16000 och som bäst 16000 för boende i 4 månader. Säg 35 tusen, sedan är det mycket annat som plockar på som du vet. Mat och fest för 4 månader skulle jag uppskatta till ca: 13000kr om du lever spartanskt och lagar all mat själv. Jag själv räkna rmed 25000kr för 5 månader. Du ligger på 48000kr, sedan ska du ha busskort i WHistler ca: 1500kr för fyra månader. Transfer till och från flygplats. Problem med utrustning ( kanske även tvungen till nyköp ) 5000kr. Skulle säga att det blir svårt, men inte omöjligt att komma undan med ca: 55000kr för fyra månader så länge du inte köper något....Vilket kanske är lite jobbigt att inte göra :P Hoppas du också får de bra i Whistler så ses vi i vinter, jag ska förresten sno ditt puder och alla andras så ska du ha nåt får du va uppe innan mig vid 05.30 ;D Emil [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
vad kostar en säsong i chamonix eller whistler?
Tillbaka
Topp