Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Vad kostar ölen i Åre?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fournineone" data-source="post: 941093" data-attributes="member: 31039"><p>Är det spännande ölutbud man är ute efter, utan att bli av med hela plånboken på en öl, så vill jag slå ett slag för oss på Parkvillan. </p><p>Vågar nog påstå att de flesta inte har en aning om vad hälften av ölen i kylen är åtminstone.. </p><p>Vi tar hem vad vi själva gillar och sånt vi kan stå för, utan att priset ska bli helt sjukt. </p><p>I dagsläget ligger vi på ca. 25 sorter, rätta mig om jag har fel men det är nog bara Ölbaren och Halta Renen som har fler..</p><p>Väl mött!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fournineone, post: 941093, member: 31039"] Är det spännande ölutbud man är ute efter, utan att bli av med hela plånboken på en öl, så vill jag slå ett slag för oss på Parkvillan. Vågar nog påstå att de flesta inte har en aning om vad hälften av ölen i kylen är åtminstone.. Vi tar hem vad vi själva gillar och sånt vi kan stå för, utan att priset ska bli helt sjukt. I dagsläget ligger vi på ca. 25 sorter, rätta mig om jag har fel men det är nog bara Ölbaren och Halta Renen som har fler.. Väl mött! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Vad kostar ölen i Åre?
Tillbaka
Topp