Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad kostar tre mån. ca i alperna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ChamBenkeYxan" data-source="post: 119057" data-attributes="member: 34055"><p>folk kommer alldeles strax att börja klaga på att den frågan har ställts och besvarats typ 500ggr.</p><p></p><p>Enligt min erfarenhet så får man räkna med:</p><p>Hyra 4000kr per månad</p><p>Liftkort 6000kr </p><p>Mat mellan 120€-xxxx€ i månaden (har faktiskt klarat mig på 360€ i mat på en säsong)</p><p>Dricka 0€-xxx€ realistiskt om du bara förkrökar hemma är väl en sådär 50€ i månaden</p><p>Droger 0€-xxx€</p><p>Skidutrustning 0€-xxxx€ kan bli hur mkt som helst</p><p></p><p>För övrigt anser jag att Karthago borde förstöras.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ChamBenkeYxan, post: 119057, member: 34055"] folk kommer alldeles strax att börja klaga på att den frågan har ställts och besvarats typ 500ggr. Enligt min erfarenhet så får man räkna med: Hyra 4000kr per månad Liftkort 6000kr Mat mellan 120€-xxxx€ i månaden (har faktiskt klarat mig på 360€ i mat på en säsong) Dricka 0€-xxx€ realistiskt om du bara förkrökar hemma är väl en sådär 50€ i månaden Droger 0€-xxx€ Skidutrustning 0€-xxxx€ kan bli hur mkt som helst För övrigt anser jag att Karthago borde förstöras. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad kostar tre mån. ca i alperna?
Tillbaka
Topp