Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Vad krävs för longboard?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="strike_anywhere" data-source="post: 307736" data-attributes="member: 48683"><p>Streeze:</p><p></p><p>Kahalani funkar bra som cruisebräda. </p><p>Har en king of the hill med Randal 180 - truckar och Abec11 Strikers - hjul (77mm / 78a). Rekomenderar starkt deras brädor. Har även en handfull polare som kör på kahalani och dom är grymt nöjda. Ett par är f.d. Sector 9 - ägare. personligen tycker jag att just Sector 9 - brädorna är "döda" i flexet. Men det är ju en smaksak kanske.</p><p></p><p>När jag åker downhill kör jag på en Roger Bros Speedboard med Crail - truckar och Abec11 Gumballs.</p><p></p><p>Ska du ha en allroundbräda kan jag rekomendera Randal 180 - truckar (ägs görs av Sector 9) eller Holeys truckar. Bra prylar till vettigt pris. </p><p></p><p>kolla även in longboard.slak.nu</p><p>en sida som drivs av ett skönt gäng umeåbor som alla är mer eller mindre helt galna i longboard. Många där är riktigt kunniga när det gäller utrustning för allt från Slide, via slalom till serriös downhill på tävlingsnivå.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="strike_anywhere, post: 307736, member: 48683"] Streeze: Kahalani funkar bra som cruisebräda. Har en king of the hill med Randal 180 - truckar och Abec11 Strikers - hjul (77mm / 78a). Rekomenderar starkt deras brädor. Har även en handfull polare som kör på kahalani och dom är grymt nöjda. Ett par är f.d. Sector 9 - ägare. personligen tycker jag att just Sector 9 - brädorna är "döda" i flexet. Men det är ju en smaksak kanske. När jag åker downhill kör jag på en Roger Bros Speedboard med Crail - truckar och Abec11 Gumballs. Ska du ha en allroundbräda kan jag rekomendera Randal 180 - truckar (ägs görs av Sector 9) eller Holeys truckar. Bra prylar till vettigt pris. kolla även in longboard.slak.nu en sida som drivs av ett skönt gäng umeåbor som alla är mer eller mindre helt galna i longboard. Många där är riktigt kunniga när det gäller utrustning för allt från Slide, via slalom till serriös downhill på tävlingsnivå. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Vad krävs för longboard?
Tillbaka
Topp