Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vad mer finns? Förslag?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 567693" data-attributes="member: 46762"><p>Är inte de äldre versionerna lite tyngre? De är ju styvare än de nya... Jag har ingen grund för detta, utan det är bara något jag kastar ur mig. Sen är väl chansen att få tag på en gammal model nästintill 0...</p><p></p><p>Ang. tura med Lotus 120. Visst, de är breda, de som går bakom kommer vara tacksamma för den autostrada som du spårar upp, men med tanke på att du isf. har både lättare och bredare skidor än de andra väger det upp ganska ordentligt! Om det nu inte är någon som har ett par Dynafit Manaslu, då har de iaf. lättare skidor...</p><p></p><p>Annars är Jarles tips om 333skis nog ett vettigt tips... www.333skis.com Men kör på test-versionen för $222, lite coolare, mycket billigare! Då får du dem precis som du vill ha dem, till en tredjedel av priset!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 567693, member: 46762"] Är inte de äldre versionerna lite tyngre? De är ju styvare än de nya... Jag har ingen grund för detta, utan det är bara något jag kastar ur mig. Sen är väl chansen att få tag på en gammal model nästintill 0... Ang. tura med Lotus 120. Visst, de är breda, de som går bakom kommer vara tacksamma för den autostrada som du spårar upp, men med tanke på att du isf. har både lättare och bredare skidor än de andra väger det upp ganska ordentligt! Om det nu inte är någon som har ett par Dynafit Manaslu, då har de iaf. lättare skidor... Annars är Jarles tips om 333skis nog ett vettigt tips... www.333skis.com Men kör på test-versionen för $222, lite coolare, mycket billigare! Då får du dem precis som du vill ha dem, till en tredjedel av priset! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vad mer finns? Förslag?
Tillbaka
Topp