Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad önskar man sig sig grabb som ba pluggar och åker skidor som tar studenten nu i sommar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Alexander1" data-source="post: 1232223" data-attributes="member: 166522"><p>Tjena tjena, har precis ingen aning vad för något jag ska önska mig! Har redan koll på tallrikar och stekpannor osv eftersom jag ska plugga vidare i höst, det enda jag gör är ju att åka skidor, plugga och gibba lite ibland. Har redan 2 par skidor, pengar till alla böcker och ett PS5.</p><p></p><p>Typ allt man kan tänka sig som pulsklocka, vallaredskapen, mellanlager, extralinser, extrakontroller till ps5 liksom allt har jag redan köpt själv med jobbpengar. Så vad önskar sig skidfantasten som ska plugga till civilingenjör, när han redan har allt han kan tänka sig?</p><p></p><p>Tack på förhand! Ha det gött grabbar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Alexander1, post: 1232223, member: 166522"] Tjena tjena, har precis ingen aning vad för något jag ska önska mig! Har redan koll på tallrikar och stekpannor osv eftersom jag ska plugga vidare i höst, det enda jag gör är ju att åka skidor, plugga och gibba lite ibland. Har redan 2 par skidor, pengar till alla böcker och ett PS5. Typ allt man kan tänka sig som pulsklocka, vallaredskapen, mellanlager, extralinser, extrakontroller till ps5 liksom allt har jag redan köpt själv med jobbpengar. Så vad önskar sig skidfantasten som ska plugga till civilingenjör, när han redan har allt han kan tänka sig? Tack på förhand! Ha det gött grabbar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad önskar man sig sig grabb som ba pluggar och åker skidor som tar studenten nu i sommar?
Tillbaka
Topp