Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
vad packar du i ryggsäcken när du ska åka bc?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 902302" data-attributes="member: 40931"><p>Det enda jag brukar ha med mig e en flaska fernet och ett paket bacon, så att man kan överleva en snöstorm om det kärvar till sig. Som bonus kan lavinhundarna hitta en snabbare (tack vare bacon) om det skiter sig på nedvägen. Åker dock aldrig tillräckligt flackt för att det ska kunna gå laviner, så det ska ju inte va nåt problem.</p><p></p><p></p><p>Nä, men skämt åsido är det väl olika varje gång, beroende på vad man ska klättra upp för och hur länge man ska vara ute. Som minst har jag bara med mig hudar, på nedvägen hamnar de då i fickorna. Som mest bär man med sig alldeles för mkt julgranspynt för att det ska kännas värt det. Har även slunkit med två flaskor champagne nån gång.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 902302, member: 40931"] Det enda jag brukar ha med mig e en flaska fernet och ett paket bacon, så att man kan överleva en snöstorm om det kärvar till sig. Som bonus kan lavinhundarna hitta en snabbare (tack vare bacon) om det skiter sig på nedvägen. Åker dock aldrig tillräckligt flackt för att det ska kunna gå laviner, så det ska ju inte va nåt problem. Nä, men skämt åsido är det väl olika varje gång, beroende på vad man ska klättra upp för och hur länge man ska vara ute. Som minst har jag bara med mig hudar, på nedvägen hamnar de då i fickorna. Som mest bär man med sig alldeles för mkt julgranspynt för att det ska kännas värt det. Har även slunkit med två flaskor champagne nån gång. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
vad packar du i ryggsäcken när du ska åka bc?
Tillbaka
Topp