Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
vad packar du i ryggsäcken när du ska åka bc?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dannedelphin" data-source="post: 908118"><p>nummer ett så åker jag sällan med väska,</p><p>tycker mest att den är i vägen å är som ett</p><p>sänke. de gånger det har släppt rejält och jag</p><p>har gått ner i ägget för å komma därifrån fort</p><p>har aerodynamiken försämrats så pass att jag hunnit</p><p>undan med nöd å näppe.</p><p></p><p>men de gånger jag lyxar till det å packar en väska</p><p>så åker en filt och doningar med så att jag kan avnjuta</p><p>en kopp varm tjooklad i lugnan ro. ett ex kalles & co.</p><p>eller en gammal fibba, för att läsa i gondol-liftar då många</p><p>mest sitter å pillar med sina yuppi-nallar. en fibba kan även vara</p><p>bra en varm vårdag på fjället om man inte hunnit göra bort den biten..</p><p>slutligen medtages en gammal päls från nån loppis eller annat</p><p>varmt å tjönt ifall damsällskap e aktuellt. de brukar nämligen</p><p>uppskatta ett å annat hederligt gentleman-manér i det fria de små liven.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dannedelphin, post: 908118"] nummer ett så åker jag sällan med väska, tycker mest att den är i vägen å är som ett sänke. de gånger det har släppt rejält och jag har gått ner i ägget för å komma därifrån fort har aerodynamiken försämrats så pass att jag hunnit undan med nöd å näppe. men de gånger jag lyxar till det å packar en väska så åker en filt och doningar med så att jag kan avnjuta en kopp varm tjooklad i lugnan ro. ett ex kalles & co. eller en gammal fibba, för att läsa i gondol-liftar då många mest sitter å pillar med sina yuppi-nallar. en fibba kan även vara bra en varm vårdag på fjället om man inte hunnit göra bort den biten.. slutligen medtages en gammal päls från nån loppis eller annat varmt å tjönt ifall damsällskap e aktuellt. de brukar nämligen uppskatta ett å annat hederligt gentleman-manér i det fria de små liven. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
vad packar du i ryggsäcken när du ska åka bc?
Tillbaka
Topp