Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vad packar ni i takboxen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1328864" data-attributes="member: 144594"><p>Det finns hål i botten där man kan fästa T-skruvar som jag köpt separat (ej från Thule eller Packline, ej dyrt). Annars kan man borra hål. Jag har förresten borrat några extra drän-hål för smältvatten. </p><p>T-spårs-skruvar funkar jättebra med en gammal Packline om man har takräcke med spår. Visst tar det ett par minuter längre än nyare snabbkopplingar men man klarar det ensam. Det sitter perfekt, kompakt och snyggt, både på ut- och insida.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1328864, member: 144594"] Det finns hål i botten där man kan fästa T-skruvar som jag köpt separat (ej från Thule eller Packline, ej dyrt). Annars kan man borra hål. Jag har förresten borrat några extra drän-hål för smältvatten. T-spårs-skruvar funkar jättebra med en gammal Packline om man har takräcke med spår. Visst tar det ett par minuter längre än nyare snabbkopplingar men man klarar det ensam. Det sitter perfekt, kompakt och snyggt, både på ut- och insida. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vad packar ni i takboxen?
Tillbaka
Topp