Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vad sägs om Steamboat vintern 05/06?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Joel_80" data-source="post: 107277" data-attributes="member: 35454"><p>Tjena!</p><p></p><p>Vi är 2 lugna och harmoniska killar som planerar att åka över till Colorado och besöka Steamboat nästa säsong. Vi tänkta kolla om det är någon där ute som också har liknande planer eller blev sugen att hänga på. Det är mycket lättare och smidigare att ordna boende i sommar och liftkortet får man för halva priset då. Hör av dig/er så kan vi berätta allt vi vet om detta fantastiska puder paradis med nordamerikas längsta superpipe!!</p><p></p><p>Vi kanske ses framöver!</p><p></p><p>/Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Joel_80, post: 107277, member: 35454"] Tjena! Vi är 2 lugna och harmoniska killar som planerar att åka över till Colorado och besöka Steamboat nästa säsong. Vi tänkta kolla om det är någon där ute som också har liknande planer eller blev sugen att hänga på. Det är mycket lättare och smidigare att ordna boende i sommar och liftkortet får man för halva priset då. Hör av dig/er så kan vi berätta allt vi vet om detta fantastiska puder paradis med nordamerikas längsta superpipe!! Vi kanske ses framöver! /Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Vad sägs om Steamboat vintern 05/06?
Tillbaka
Topp