Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad saknas i vår Guide för att börja med Snowkite
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JensMLK" data-source="post: 1197185" data-attributes="member: 63769"><p>Tjena. Vi har uppdaterat vår guide för att börja med snowkite. Jag funderar på om den är lite väl generisk då den inte tar upp något om toppturer etc, men samtidigt så lär man sig först att kita, sen ger man sig ut på toppturer. Men jag undrar om det är något ämne kring topturer, eller tur generellt med snowkite som du gärna hade läst i en första guide?</p><p></p><p>Om du kitar redan eller är nyfiken så får du gärna läsa och lämna feedback.</p><p>[URL unfurl="true"]https://www.surfbussen.nu/blog/borja-snowkita-en-guide-for-att-lara-sig/[/URL]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JensMLK, post: 1197185, member: 63769"] Tjena. Vi har uppdaterat vår guide för att börja med snowkite. Jag funderar på om den är lite väl generisk då den inte tar upp något om toppturer etc, men samtidigt så lär man sig först att kita, sen ger man sig ut på toppturer. Men jag undrar om det är något ämne kring topturer, eller tur generellt med snowkite som du gärna hade läst i en första guide? Om du kitar redan eller är nyfiken så får du gärna läsa och lämna feedback. [URL unfurl="true"]https://www.surfbussen.nu/blog/borja-snowkita-en-guide-for-att-lara-sig/[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad saknas i vår Guide för att börja med Snowkite
Tillbaka
Topp