Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
vad sätter du i vatten?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Josslo" data-source="post: 158730" data-attributes="member: 39395"><p>Kanonokulan! </p><p></p><p>Även D-spin 720 truckdriver to Kanonokula...den e ganska så fräck ska ni veta! </p><p>Ibland när jag känner att det blir något enformigt så brukar jag köra ett magplask mellan mina hopp så att jag får tillbaka motivationen igen.</p><p>Sen så fortsätter jag me kanonkulan. </p><p></p><p>Någon som har sett räckan? Nee tänkte väl det...det är ett helt sjukt trick som bara dom mest avancerade inom hoppning ner i vattenhoppning kan göra. Det går ut på att man skall ta tag i sitt högra ben och bara slänga sig i vattnet jätte hårt. Då brukar det sluta med ett "Oooh vad vackert" ifrån läktarn/ poolkanten. </p><p>Jag har själv kört det här några gånger och det har visat sig vara mycket effektivt då man vill krydda med det där lilla extra. </p><p></p><p>Nån mer än jag som har funderat på hur det skulle vara att bada i mjölk med simglasögon? skulle allt vara vitt som snö då eller? skulle kanske få cellskräck om man inte visste vart man var i den vita mjölkpoolen!</p><p></p><p>Chill!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Josslo, post: 158730, member: 39395"] Kanonokulan! Även D-spin 720 truckdriver to Kanonokula...den e ganska så fräck ska ni veta! Ibland när jag känner att det blir något enformigt så brukar jag köra ett magplask mellan mina hopp så att jag får tillbaka motivationen igen. Sen så fortsätter jag me kanonkulan. Någon som har sett räckan? Nee tänkte väl det...det är ett helt sjukt trick som bara dom mest avancerade inom hoppning ner i vattenhoppning kan göra. Det går ut på att man skall ta tag i sitt högra ben och bara slänga sig i vattnet jätte hårt. Då brukar det sluta med ett "Oooh vad vackert" ifrån läktarn/ poolkanten. Jag har själv kört det här några gånger och det har visat sig vara mycket effektivt då man vill krydda med det där lilla extra. Nån mer än jag som har funderat på hur det skulle vara att bada i mjölk med simglasögon? skulle allt vara vitt som snö då eller? skulle kanske få cellskräck om man inte visste vart man var i den vita mjölkpoolen! Chill! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
vad sätter du i vatten?
Tillbaka
Topp