Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
vad sätter du i vatten?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bj_ahlskog" data-source="post: 187290" data-attributes="member: 55743"><p>fin berättelse !:P</p><p></p><p>joo en annan var när jag skulle ta en bakåtvolt springandes från 5:an så när jag hoppade ut och skulle börja snurra sahalkade jag,och sen slog jag min fot på ändan av hoptornet.</p><p></p><p>de medförde att jag föll ner okontrollerat å landade magplask :P sved också..men efter en liten stund lade jag en handduk längst ut på avsatsen och prövade pånytt och då gick de hur bra som helst !</p><p></p><p>joo...typ 10 min senare kom nåra som bodde där nära och frågade om jag kunde visa dem den springande bakåtvolten en gång till...</p><p></p><p>så jag prövade pånytt snurrade för långt och landad på ryggen...</p><p></p><p>ajajaj...också en misslyckad dag :p</p><p></p><p>out.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bj_ahlskog, post: 187290, member: 55743"] fin berättelse !:P joo en annan var när jag skulle ta en bakåtvolt springandes från 5:an så när jag hoppade ut och skulle börja snurra sahalkade jag,och sen slog jag min fot på ändan av hoptornet. de medförde att jag föll ner okontrollerat å landade magplask :P sved också..men efter en liten stund lade jag en handduk längst ut på avsatsen och prövade pånytt och då gick de hur bra som helst ! joo...typ 10 min senare kom nåra som bodde där nära och frågade om jag kunde visa dem den springande bakåtvolten en gång till... så jag prövade pånytt snurrade för långt och landad på ryggen... ajajaj...också en misslyckad dag :p out. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
vad sätter du i vatten?
Tillbaka
Topp