Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad ska david göra i FTV#11?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="David_Kvart" data-source="post: 318056" data-attributes="member: 16085"><p>GUD VAD GRYMMA NI ÄR!</p><p></p><p>Riktigt roligt att läsa alla förslag! Fett kul! Fett me najs. Fetnajs. Ha ha, ni ÄÄR ju helt sjuka i huvudet vissa av er, ha ha, och det är ju helt roligt, jag skulle vilja se mig kånka omkring på sådär en 50-60 par brädor och skidor om tre år.... ha ha....</p><p></p><p>Det är ju helt uppenbart att jag får börja vara lite mer kreativ när jag säger numret framöver!</p><p></p><p>Och BRA förslag ni kommer med till sommarens filmning! Jag kan bara säga till ersom inte gillar studsmatta, HEMSKT LEDSEN, men det kommer komma grymma studfilmer här i sommar, och det är mest eftersom jag älskar att själv studsa omkring faktiskt.... Och det är sjukt bra träning för alla som vill lära sig sätta nya trick, så vi kan se fram emot en liten trickskola på studsmatta här i framtiden!</p><p></p><p>Och tills dess, Lägg ut skidorna, skaffa elva hönor, odla krasse, blås upp diskhandskarna och odla en extra arm på magen eller börja ät genmoddat protein så extra fingrar växer ut...</p><p></p><p>Ha så kul så hörs vi,</p><p></p><p>Mvh David</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="David_Kvart, post: 318056, member: 16085"] GUD VAD GRYMMA NI ÄR! Riktigt roligt att läsa alla förslag! Fett kul! Fett me najs. Fetnajs. Ha ha, ni ÄÄR ju helt sjuka i huvudet vissa av er, ha ha, och det är ju helt roligt, jag skulle vilja se mig kånka omkring på sådär en 50-60 par brädor och skidor om tre år.... ha ha.... Det är ju helt uppenbart att jag får börja vara lite mer kreativ när jag säger numret framöver! Och BRA förslag ni kommer med till sommarens filmning! Jag kan bara säga till ersom inte gillar studsmatta, HEMSKT LEDSEN, men det kommer komma grymma studfilmer här i sommar, och det är mest eftersom jag älskar att själv studsa omkring faktiskt.... Och det är sjukt bra träning för alla som vill lära sig sätta nya trick, så vi kan se fram emot en liten trickskola på studsmatta här i framtiden! Och tills dess, Lägg ut skidorna, skaffa elva hönor, odla krasse, blås upp diskhandskarna och odla en extra arm på magen eller börja ät genmoddat protein så extra fingrar växer ut... Ha så kul så hörs vi, Mvh David [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad ska david göra i FTV#11?
Tillbaka
Topp