Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
vad ska ja ha för skruvar till en dervish
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Johan_Sk" data-source="post: 548408" data-attributes="member: 62985"><p>Riktigt schysst brädval, men jag skulle inte rekomendera att köpa från longboardshop, då det är från utlandet vilket innebär dyr frakt, tull och moms vilket blir en extra kostnad på ungefär 1000 kr. Min bror har köpt en dervish därifrån och åkte på 1000 spänn extra. Jag valde då att beställa min Dervish från www.maxeffekt.se, snabb frakt, bra service. Det är något att rekomendera.</p><p></p><p>jag skulle heller inte rekomendera att köpa holey truckar. Köp istället randal eller paris 180 mm truckar. Randal är orginaltrucken för dervish.</p><p></p><p>Lycka till med köpet!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Johan_Sk, post: 548408, member: 62985"] Riktigt schysst brädval, men jag skulle inte rekomendera att köpa från longboardshop, då det är från utlandet vilket innebär dyr frakt, tull och moms vilket blir en extra kostnad på ungefär 1000 kr. Min bror har köpt en dervish därifrån och åkte på 1000 spänn extra. Jag valde då att beställa min Dervish från www.maxeffekt.se, snabb frakt, bra service. Det är något att rekomendera. jag skulle heller inte rekomendera att köpa holey truckar. Köp istället randal eller paris 180 mm truckar. Randal är orginaltrucken för dervish. Lycka till med köpet! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
vad ska ja ha för skruvar till en dervish
Tillbaka
Topp