Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
vad ska ja ha för skruvar till en dervish
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="1357" data-source="post: 548992" data-attributes="member: 89838"><p>Först och främst är Kahalani inte Loaded själva, utan dom är så kallade återförsäljare för dem. Dom själva har förmodligen inte valt att följa loadeds goda råd, och beställer förmodligen inte kompletta bräder där ifrån, därav inga shockpads. De beställer alltså separata delar från olika återförsäljare. </p><p>Rekommenderar att inte beställa från Kahalani, då dom har haft en massa problem såsom praktexempel att de inte säljer shockpads och har sålt brädor under minimum gränsen, dvs "olagligt" sålt brädorna. </p><p>Visst, det funkar säkert utan shockpads, men är verkligen inget att rekommendera för åkare som vill ta det till en ny nivå, se Adam Colton. Gör dina kompisar tricks som t.ex shuvits? Eller turns? Powerslides? Det jag vill komma till är att då du utsätter brädan för tryck i sidled, skrapas det och truckarna sitter inte riktigt på plats, det resulterar i skador på brädorna. Gummit, shockpadsen, är mer fast, trucken glider inte lika lätt, sitter "fast" uta bara helvete, minskar skador etc. Tro mig, åk inte utan shockpads.</p><p>Som Johan_SK sa, beställ från maxeffekt, bra servic etc säljer kompletta brädor med spacer, tar emot smällarna istället för att kullagren gör det, har jag läst. Sjukt bra vid trick som shuvits turns powerslides. Maxeffekt säljer brädorna för minimum priset också!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="1357, post: 548992, member: 89838"] Först och främst är Kahalani inte Loaded själva, utan dom är så kallade återförsäljare för dem. Dom själva har förmodligen inte valt att följa loadeds goda råd, och beställer förmodligen inte kompletta bräder där ifrån, därav inga shockpads. De beställer alltså separata delar från olika återförsäljare. Rekommenderar att inte beställa från Kahalani, då dom har haft en massa problem såsom praktexempel att de inte säljer shockpads och har sålt brädor under minimum gränsen, dvs "olagligt" sålt brädorna. Visst, det funkar säkert utan shockpads, men är verkligen inget att rekommendera för åkare som vill ta det till en ny nivå, se Adam Colton. Gör dina kompisar tricks som t.ex shuvits? Eller turns? Powerslides? Det jag vill komma till är att då du utsätter brädan för tryck i sidled, skrapas det och truckarna sitter inte riktigt på plats, det resulterar i skador på brädorna. Gummit, shockpadsen, är mer fast, trucken glider inte lika lätt, sitter "fast" uta bara helvete, minskar skador etc. Tro mig, åk inte utan shockpads. Som Johan_SK sa, beställ från maxeffekt, bra servic etc säljer kompletta brädor med spacer, tar emot smällarna istället för att kullagren gör det, har jag läst. Sjukt bra vid trick som shuvits turns powerslides. Maxeffekt säljer brädorna för minimum priset också! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
vad ska ja ha för skruvar till en dervish
Tillbaka
Topp