Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
vad ska ja ha för skruvar till en dervish
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="1357" data-source="post: 549385" data-attributes="member: 89838"><p>Nej, inte jag heller, du måste lära dig att tolka texter, läsa de noggrant och förstå innebörden.</p><p>Som sagt, ja du kan åka utan shockpads, men det är idiotiskt, förstår du inte det? Du säger att det är bra att använda dom men inte så viktigt, fel!</p><p>Det är bra att använda dom och viktigt. Jag har ytterst svårt att tro att du känner folk som beställt från loaded som fått bräderna utan shockpads. Det är nämligen så att jag har varit på både skates on hight, och hos loaded själva i USA. Jag har köpt rakt upp och ner därifrån och har kompisar som beställt därifrån, ALLA med shockpads.</p><p>Grejen med shockpads är att dämpa vibbar, för mindre skador på longboarden, eftersom den har drop-thru, vilket innebär att trucken ligger PÅ brädan, inte under, på och skrapar och skapar tryck mot den relativt tunna "plankan". Har läst på forum där folks brädor spruckit rejält pga inga shockpads.</p><p></p><p>Kahalani "har", läs grabben, har legat under minimum gränsen. Vad menar du med: "Får en annan att undra om de ena då är bättre än det andra?" Ytterst svårtolkad fråga? Utveckla, omformulera tack!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="1357, post: 549385, member: 89838"] Nej, inte jag heller, du måste lära dig att tolka texter, läsa de noggrant och förstå innebörden. Som sagt, ja du kan åka utan shockpads, men det är idiotiskt, förstår du inte det? Du säger att det är bra att använda dom men inte så viktigt, fel! Det är bra att använda dom och viktigt. Jag har ytterst svårt att tro att du känner folk som beställt från loaded som fått bräderna utan shockpads. Det är nämligen så att jag har varit på både skates on hight, och hos loaded själva i USA. Jag har köpt rakt upp och ner därifrån och har kompisar som beställt därifrån, ALLA med shockpads. Grejen med shockpads är att dämpa vibbar, för mindre skador på longboarden, eftersom den har drop-thru, vilket innebär att trucken ligger PÅ brädan, inte under, på och skrapar och skapar tryck mot den relativt tunna "plankan". Har läst på forum där folks brädor spruckit rejält pga inga shockpads. Kahalani "har", läs grabben, har legat under minimum gränsen. Vad menar du med: "Får en annan att undra om de ena då är bättre än det andra?" Ytterst svårtolkad fråga? Utveckla, omformulera tack! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
vad ska ja ha för skruvar till en dervish
Tillbaka
Topp