Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
vad ska ja ha för skruvar till en dervish
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hansmartinolof" data-source="post: 553934" data-attributes="member: 95248"><p>Hej,</p><p></p><p>Jag heter Martin och har startat och driver företaget MaxEffekt.</p><p>Jag har läst hela den här tråden och reagerar naturligtvis negativt över hur mitt företag har blivit omnämnt. MaxEffekt är ett företag med hög service och personlig framtoning - vi lyssnar på varje kunds behov och önskemål.</p><p></p><p>Vad andra personer har skrivit här får de stå för själva, det är inget som motsvarar MaxEffekt eller MaxEffekts värderingar.</p><p></p><p>Vi har hittills inte haft någon kund som uttryckt missnöje över oss, utan istället har vi flera kunder som är nöjd med vad de får hos oss och hur vi behandlar dem. Jag tror att vi får den reaktionen tack vare vår positiva inställning till service och att vi är personliga mot varje enstaka kund!</p><p></p><p>Angående minimumpriser så har importören av Loaded i Sverige valt att sätta ett minimumpris på Loadeds produkter, som återförsäljare inte får sälja under. Men det är inget lagbrott att bryta mot dessa, utan det är upp till varje persons moral och etik att följa minimumpriset.</p><p></p><p>Vi levererar våra brädor med shockpads för att Loaded rekommenderar det, och för att risken för att decket spricker eller på något sätt skadas vid truckfästena minskar. Det är dock inte absolut nödvändigt att använda shockpads, men det blir lite trevligare åkning (dämpande effekt) och decket håller som sagt längre.</p><p></p><p>Med vänliga hälsningar</p><p>Martin Andersson</p><p>MaxEffekt</p><p></p><p>Mobil: 0700-460 450</p><p>E-post: martin@maxeffekt.se</p><p>Webb: www.maxeffekt.se</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hansmartinolof, post: 553934, member: 95248"] Hej, Jag heter Martin och har startat och driver företaget MaxEffekt. Jag har läst hela den här tråden och reagerar naturligtvis negativt över hur mitt företag har blivit omnämnt. MaxEffekt är ett företag med hög service och personlig framtoning - vi lyssnar på varje kunds behov och önskemål. Vad andra personer har skrivit här får de stå för själva, det är inget som motsvarar MaxEffekt eller MaxEffekts värderingar. Vi har hittills inte haft någon kund som uttryckt missnöje över oss, utan istället har vi flera kunder som är nöjd med vad de får hos oss och hur vi behandlar dem. Jag tror att vi får den reaktionen tack vare vår positiva inställning till service och att vi är personliga mot varje enstaka kund! Angående minimumpriser så har importören av Loaded i Sverige valt att sätta ett minimumpris på Loadeds produkter, som återförsäljare inte får sälja under. Men det är inget lagbrott att bryta mot dessa, utan det är upp till varje persons moral och etik att följa minimumpriset. Vi levererar våra brädor med shockpads för att Loaded rekommenderar det, och för att risken för att decket spricker eller på något sätt skadas vid truckfästena minskar. Det är dock inte absolut nödvändigt att använda shockpads, men det blir lite trevligare åkning (dämpande effekt) och decket håller som sagt längre. Med vänliga hälsningar Martin Andersson MaxEffekt Mobil: 0700-460 450 E-post: martin@maxeffekt.se Webb: www.maxeffekt.se [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
vad ska ja ha för skruvar till en dervish
Tillbaka
Topp