Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vad ska jag göra med glippande häl i bootsen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nickel" data-source="post: 66553" data-attributes="member: 34501"><p>Jag har ett par Salomon Kamooks-boots som jag haft ett par säsonger nu och jag har varit jättenöjd med dom. Problemet är nu att hälen inte trycks ner ordentligt så nu har jag stukat högra foten (kör regular) inne bootsen två gånger med ömmande och svullen fotled som följd. Kamooks är ganska stela och svåra att dra åt. Är det nån som har nåt tips på hur jag kan dra åt dom tightare? Kanske ställa dom i hett vatten och se dra åt som f-n och låta dom stå tills dom svalnat? Köpa nya boots? Sula under hälen? Vad ska jag göra?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nickel, post: 66553, member: 34501"] Jag har ett par Salomon Kamooks-boots som jag haft ett par säsonger nu och jag har varit jättenöjd med dom. Problemet är nu att hälen inte trycks ner ordentligt så nu har jag stukat högra foten (kör regular) inne bootsen två gånger med ömmande och svullen fotled som följd. Kamooks är ganska stela och svåra att dra åt. Är det nån som har nåt tips på hur jag kan dra åt dom tightare? Kanske ställa dom i hett vatten och se dra åt som f-n och låta dom stå tills dom svalnat? Köpa nya boots? Sula under hälen? Vad ska jag göra? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vad ska jag göra med glippande häl i bootsen?
Tillbaka
Topp