Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Vad ska jag ha för skidor? Ganska ny på skidor och gillar det!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Peppo84" data-source="post: 1300228" data-attributes="member: 179483"><p>Var lite i samma sits ifjol då jag sålde brädan för att skaffa skidor att åka med grabben. Har inte ångrat mig en sekund faktiskt. </p><p></p><p>Jag har hunnit gå igenom några skidor sedan dess men de första jag köpte var ett par Mindbender 85, ungefär 8 cm kortare än kroppslängd. Jag tyckte de var jäkligt lätta att åka på, funkade toppen att hänga med kidsen in på skogsbanor och lattja i mindre backar. Kanske inget jag skulle ta med mig till alperna dock.</p><p></p><p>Köpte mina Mindbender på någon rea för billig peng. Var inställd på att jag förmodligen skulle vilja ha något annat längre fram och så blev det ju.</p><p></p><p>Men precis som redan skrivits så se till att ha ett par vettiga pjäxor först.</p><p></p><p>I alperna antar jag du har ganska bra utbud av hyrskidor och en möjlighet att känna vad som verkar passa dig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Peppo84, post: 1300228, member: 179483"] Var lite i samma sits ifjol då jag sålde brädan för att skaffa skidor att åka med grabben. Har inte ångrat mig en sekund faktiskt. Jag har hunnit gå igenom några skidor sedan dess men de första jag köpte var ett par Mindbender 85, ungefär 8 cm kortare än kroppslängd. Jag tyckte de var jäkligt lätta att åka på, funkade toppen att hänga med kidsen in på skogsbanor och lattja i mindre backar. Kanske inget jag skulle ta med mig till alperna dock. Köpte mina Mindbender på någon rea för billig peng. Var inställd på att jag förmodligen skulle vilja ha något annat längre fram och så blev det ju. Men precis som redan skrivits så se till att ha ett par vettiga pjäxor först. I alperna antar jag du har ganska bra utbud av hyrskidor och en möjlighet att känna vad som verkar passa dig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Vad ska jag ha för skidor? Ganska ny på skidor och gillar det!
Tillbaka
Topp