Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
vad ska jag har för bindningar till atomicpunx ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PCarmichael" data-source="post: 1039609" data-attributes="member: 60517"><p>Turntable bindning är inget som lockar? Kolla annars på äldre Salomon 920 för att få en ihärdig bindning som håller för allt. Den väger dock ''något'' mer om man tittar till dom som är helt i metall. Men kolla Rossignol och Look deras FKS. Den håller sjukt bra. Har haft mina Look p18 full metall i snart 6 år och dom är fortfarande lika bra som när jag köpte dom. Skrev det endast för att bredda ditt synfält lite smått. </p><p></p><p>Klem Klem</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PCarmichael, post: 1039609, member: 60517"] Turntable bindning är inget som lockar? Kolla annars på äldre Salomon 920 för att få en ihärdig bindning som håller för allt. Den väger dock ''något'' mer om man tittar till dom som är helt i metall. Men kolla Rossignol och Look deras FKS. Den håller sjukt bra. Har haft mina Look p18 full metall i snart 6 år och dom är fortfarande lika bra som när jag köpte dom. Skrev det endast för att bredda ditt synfält lite smått. Klem Klem [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
vad ska jag har för bindningar till atomicpunx ?
Tillbaka
Topp