Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
vad ska jag har för bindningar till atomicpunx ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OHellsing" data-source="post: 1039612" data-attributes="member: 108610"><p>Finns väl ingen anledning att välja något annat än Griffon i det här fallet? </p><p></p><p>Eller jo, Look kommer med en Pivot 12 till nästa år. Har potential att bli den bästa låg-DIN-bindningen på marknaden. Den kommer att ha den vanliga turn table hälen och en PX12 tå (samma upplägg som P14). Är jag rätt informerad så är det 4-12 på fjädern. </p><p>Vill man inte ha roterande häl så kommer även SPX till nästa vinter, en uppdatering av PX mer eller mindre. </p><p></p><p>Jag gillar look, men det är ju klart dyrare alternativ än marker.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OHellsing, post: 1039612, member: 108610"] Finns väl ingen anledning att välja något annat än Griffon i det här fallet? Eller jo, Look kommer med en Pivot 12 till nästa år. Har potential att bli den bästa låg-DIN-bindningen på marknaden. Den kommer att ha den vanliga turn table hälen och en PX12 tå (samma upplägg som P14). Är jag rätt informerad så är det 4-12 på fjädern. Vill man inte ha roterande häl så kommer även SPX till nästa vinter, en uppdatering av PX mer eller mindre. Jag gillar look, men det är ju klart dyrare alternativ än marker. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
vad ska jag har för bindningar till atomicpunx ?
Tillbaka
Topp