Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vad ska jag köpa för skidor samt Pjäxor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="solfiluren" data-source="post: 583044" data-attributes="member: 88772"><p>jag gillar starkt armadas jj som är helt underbara, dom flyter som guld i pudret där dom trivs bäst, funkar väldigt okej i pisten också men med tanke på bredden får man jobba ganska mycket med den där, längd för dig på den skidan kan jag inte svara på, vet inte om det finns längre än 185 cm annars är rossignols s5 or starkt att rekommendera, funkar lika bra i pist som utanför, längden på dom kan jag inte heller tyvärr sen pjäxor är inte min sak, har ganska dålig koll på sånt men kör själv med ett par salomon spk som jag gillar starkt men pjäxor kan nog inte vi eller iallafall inte jag hjälpa dig med, tror du ska snacka med proffs och prova dig fram så du får ett par som sitter perfekt. J.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="solfiluren, post: 583044, member: 88772"] jag gillar starkt armadas jj som är helt underbara, dom flyter som guld i pudret där dom trivs bäst, funkar väldigt okej i pisten också men med tanke på bredden får man jobba ganska mycket med den där, längd för dig på den skidan kan jag inte svara på, vet inte om det finns längre än 185 cm annars är rossignols s5 or starkt att rekommendera, funkar lika bra i pist som utanför, längden på dom kan jag inte heller tyvärr sen pjäxor är inte min sak, har ganska dålig koll på sånt men kör själv med ett par salomon spk som jag gillar starkt men pjäxor kan nog inte vi eller iallafall inte jag hjälpa dig med, tror du ska snacka med proffs och prova dig fram så du får ett par som sitter perfekt. J. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Vad ska jag köpa för skidor samt Pjäxor?
Tillbaka
Topp